زهرا نازنازیزهرا نازنازی، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 29 روز سن داره

خاطرات زهرا نازنازی

نازگلم 16 ماهه شد + اولین سرماخوردگی ಥ_ಥ

1390/7/13 14:27
747 بازدید
اشتراک گذاری

 به نام خدا

 نگاهت را قاب می‌گیرم در پس آن لبخند که به من شور و نشاط زندگی می‌بخشد

16 ماهه شدنت مبارک عزیزم 

جمعه  یه جشن کوچولوی چهارنفره به مناسبت شانزدهمین ماهگرد عروسک مامانی و روز دختر با کیکی که داداشیقلب زحمتش رو کشیده و خریده بود، برپا شد. با کلیک روی تصویر بالا میتونید تصاویر بیشتری با همون رمز همیشگی ببینید.

 

  بخش دوم این پست رو با جمله‌ای از مامان زهرا نازنازی شروع میکنم:

((ای کسانی که سرما خورده‌اید لطفا از تماس با بچه‌های کوچک بپرهیزید و جدا ازبوسیدن آنها خودداری کنید زیرا با رعایت نکردن این کار و بیمار شدن بچه‌ها دعای خیر مادران همواره به دنبال شماست ... ))

شنبه صبح وقتی زهرا نازنازی از خواب بیدار شد حس کردم بدنش یه کم گرمه  کلی نگران شدم ناراحتو حدس زدم که شب قبلش احتمالا سرما خورده و سریع شربت استامینوفن بهش دادم.  تا بعدازظهر آبریزش بینی هم شروع شد  و خلاصله دو شب اول ایشون تا 5 صبح بیدار بودند و گریه میکردند و ... و اینگونه شد که با تمام مراقبتهای شبانه روزی اینجانب اولین سرماخوردگی در دومین هفته از فصل پاییز به وقوع پیوست

بعد از دو روز خودم هم از ایشون گرفتم و دوشنبه اصلا حالم خوب نبودآخ ولی در هر حال باید غذا درست میکردم و به یک سری از امور رسیدگی میکردمهیپنوتیزم هنوزم خوبه خوب نشدیم وامروز میریم پیش دکتر صبور برای معاینه و چکاپ ماهانه ...

پی نوشت1: تصمیم گرفتم بدون تعارف به همه‌ی خانواده بگم که بوسیدن زهرا نازنازی ممنوع 

پی نوشت 2: خیلی دلم میخواست بیشتر از کارهایی که این روزها زهرا نازنازی یاد گرفته و حرفهایی که میزنه بنویسم ولی زیاد حالم مساعد نیست انشاالله در اولین فرصت 

قلبنظرات دوستان عزیزم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)