زهرا نازنازیزهرا نازنازی، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 1 روز سن داره

خاطرات زهرا نازنازی

جشن تولد یکسالگی زهرا نازنازی با تفسیر و تصویر

1390/3/30 1:36
2,927 بازدید
اشتراک گذاری

پنجشنبه شب دومین جشن تولد یکسالگی زهرا نازنازی با حضور خانواده ی بابایی برگزار شد. همهی برنامه هامون عالی برگزار شد و زهرا نازنازی تقریبا حرفه‌ای شده بود  همه‌ی مهمونهای عزیزمون از تزئینات و برنامه ها راضی بودند.

 پس از ورد مهمونا و پذیرایی و گرفتن عکسهای یادگاری کلیپی  که توسط داداش علی و مامانی از عکس‌هایی که طی این یکسال در مناسبت ها و مراسم مختلف گرفته شده بود تقریبا به مدت 30 دقیقه پخش شد از بدو تولد تا 12 ماهگی به تفکیک ماه‌ها و مورد استقبال همه قرار گرفت. عمو محمدعزیز که خیلی از این کار خوشش اومده بود با دادن یک چک پول 50 هزار تومانی از داداش علی جون تشکر کرد، خدائیش توی این چند روز و مراسم‌ها با این که در امتحانات پایان ترم بود خیلی به ما کمک کرد و اگر علی نبود من به تنهایی اصلا نمی‌تونستم ایده‌هام رو عملی کنم. (پسرم دوستت دارمقلب)

عکس ها و تصاویر بیشتر  رو در آخر این پست به صورت دسته بندی شده ببینید

 تم تزئینات کیتی بود و سعی کرده بودم از رنگ های شاد و صورتی استفاده کنم. در ضمن منتخب عکس‌های این یکسال و عکس‌هایی از دوران کودکی بابایی ، خودم و داداش علی جون هم طراحی کرده بودم و به ریسه های رنگی که در محوطه پذیرایی آویزون شده بود وصل بود که ایده‌ی جالبی بود و مورد استقبال همه قرار گرفت و دقایقی تک تک مهمون ها رو سرگرم می کرد.

بخش دیگه ای که برای سرگرمی و fun گذاشته بودم نظرسنجی بود. البته این 2تا نظرسنجی رو در وبلاگ قبلا گذاشته بودم ولی بعضی از مهمونا ندیده بودند. نتایج فقط جهت سرگمی بود و نشون می داد که دید هر کس نسبت به تصایر چطور هست.

زهرا نازنازی تولدت مبارک

داداشی زحمت کشیدن و یک کارت طراحی کردن که به عنوان یادگاری به مهمونای عزیمون بدیم تا هر وقت اون رو دیدن خاطره‌ی این روز براشون زنده بشه.

 بخش آخر نوشتن  دفتر یادبود اولین سالگرد زهرا نازنازی بود که مهمونای عزیزمون باید زحمت میکشیدن و یادگاری می نوشتند. این دفتر بصورتی تنظیم شده بود که هر صفحه اختصاص به یکی از اعضای خانواده داشت همراه با عکسی از اون شخص بهمراه زهرا نازنازی که در بالای صفحه درج شده بود. (کلی مورد استقبال قرار گرفت و کلی خاطره درش ثبت شد)

 عکس ها و تصاویر بیشتر  رو در آخر این پست به صورت دسته بندی شده ببینید

رمز نوشت:  دوستان عزیزمقلب در حالی که دوست نداشتم عکس‌ها رو رمزدار بزارم ولی مجبور شدمنگران این کار رو انجام بدم. تا جایی که بتونم رمز رو در وبلاگ‌های فرشته‌هاتون میزارم ولی اگر کسی رو یادم رفته بود لطفا بهم یادآوری کنه تا رمز رو براش بزارم.


تصاویر پرنسس من در روز جشن تولد یکسالگی

 تصاویر تزئینات جشن تولد  و گیفت ها 

تصاویر کیک ها،  شام و لیبل ها

 کادوهای مهمونای عزیزمون

تصاویر  پرنسس با مهمونا ویژه‌ی کسانیکه در جشن بودند (بزودی اضافه میشه)

 نظرات دوستان گلمقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)