زهرا نازنازیزهرا نازنازی، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 2 روز سن داره

خاطرات زهرا نازنازی

زهرا نازنازیه جیغ جیغو + بازگشت زائران مکه و مدینه

1390/5/2 5:50
469 بازدید
اشتراک گذاری

 

تصویری که هم اکنون مشاهده میکنید یک عدد زهرا نازنازی جیغ جیغو هست که این روزها حسابی کلافه‌مون کردهآخ برای به دست آوردن هر چیزی که دلش بخواد چنان از ته دل جیغ میزنه و فقط با رسیدن به خواسته‌اش ساکت میشه متفکر گاهی با خودم هر چی فکر میکنم که اینروزهای پسرمقلب رو یادم بیاد میبینم اصلا اینطوری نبودسوال! البته می‌تونه دلایل دیگه‌ای هم داشته باشه (بالارفتن سن من، کم شدن صبر و تحمل من، تنهایی و نبودن کمک اصلی اون روزها در بچه داری یعنی مادرعزیزم ) در اولین فرصت صدای جیغ‌هاشو میزارم تا شما هم مستفیض بشیدچشمک

برای دیدن عکس‌های 13 ماهگی زهرا نازنازی اینجا کلیک کنید

 

دیشب خاله‌ی مهربون زهرا نازنازی و خانواده‌ی عزیزش از سفر معنوی زیارت گنبد سبز نبوی و حرم امن الهی برگشتند و یکی از عزیزترین این عزیزان فاطمه جون دختر خاله زهرا نازنازی بود..•* زیبــا ســاز بــرای مـــا *•. www.zibasaz4us.blogsky.com ستاره های متحرک

 

زیارتت قبول قشنگــه خـــالهقلب

برای دیدن عکس‌های دیشب با رمز قبلی اینجا کلیک کنید

 

تشکر نوشت: همسر عزیز و مهربونم ممنون به خاطر شاخه گل زیبایی که چند روز پیش بدون هیچ مناسبت خاصی فقط برای تقدیم عشق به من هدیه کردی از صمیم قلب دوستت دارمقلب (اینم عکسش)

 

 تولد نوشت: 2 مرداد ماه تولد دایی مهدی زهرا نازنازی (برادر خوب و مهربونم)قلبمبارک باشه و امیدوارم سالهای سال در کنار همسر و دخترهای قشنگش سلامت و پایدار باشن 



پی نوشت1:از دوستان خوب و با معرفتم بابت تبریکهای پرمهر و محبتتون در مورد رتبه وبلاگ خاطرات زهرا نازنازی سپاسگزارم.  من هر چی دارم از لطف شما خوبان هستقلبماچ

پی نوشت2: با فرا رسیدن ماه مرداد که اصلا دوستش ندارمناراحت و چهارساله از بدترین ماه‌های سال برای منه یک پست نوشته بودم ولی گذاشتم 16 مـــرداد منتشر کنم.

پی نوشت3: دوست جونا اگر رمز ندارید ،به من یادآوری کنید.به من زنگ بزن

قلبدوستان نظرتون رو اینجا برامون به یادگار بزاریدبه من زنگ بزن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)