زهرا نازنازیزهرا نازنازی، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 2 روز سن داره

خاطرات زهرا نازنازی

** به یاد مادر مهربانم **

1390/5/24 17:38
1,846 بازدید
اشتراک گذاری

چهارسال است که وجودت در کنار ما نیست و ما همچنان نبودنت را باور نداریم، ولی بدان با چشم دل به تو مینگریم و همواره و هر لحظه در یاد و خاطرمان هستی. چهارمین سال عروج ملکوتیت را با یاد و نامت زنده نگه میداریم و بدان تا ابـد در قلب ما هستی مـــادر مهربــــانم 


بسم الله الرحمن الرحیم××الْحَمْدُ للّهِ رَبِّ الْعَالَمِینَ (1) الرَّحْمـنِ الرَّحِیمِ (2) مَالِکِ یَوْمِ الدِّینِ (3) إِیَّاکَ نَعْبُدُ وإِیَّاکَ نَسْتَعِینُ (4) اهدِنَــــا الصِّرَاطَ المُستَقِیمَ (5) صِرَاطَ الَّذِینَ أَنعَمتَ عَلَیهِمْ غَیرِ المَغضُوبِ عَلَیهِمْ وَلاَ الضَّالِّینَ (6) اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

 خونمون خالیه از تو ، رفتی تو واسه همیشه.....................رفتی و نبودن تو ، هنوز باورم نمیشه

این اتاق ساده کم بود ، جای تو قلب بهشته......................پَر زد از زمین خاکی ، یه فرشته یه فرشته
من چه خوشبختم که سالها روزگاری با تو داشتم.........یادمه که با چه شوقی سر رو شونه هات میذاشتم

 کاش میشد بازم ببوسم اون دو دست مهربونت.....................اسممو یه بار دیگه میشنیدم از زبونت

اشکامو تو پاک میکردی ، کاش برای بار آخر................من صدات میزدم و باز ، تو میگفتی جان مادر
کاش میشد حتی یه لحظه در کنار تو بشینم........................اگه تو بودی میگفتی نذار اشکاتو ببینم

ای خدای مهربونم واسه تو رسیده مهمون....................از دلم هرگز نمیره گر چه هست از دیده پنهون
توی قلب من میمونه تا ابد یاد یه لبخند........................نازنینم رو از این پس میسپُرم به تو خداوند
اون عزیزی که تو دنیا یار من بود یاورم بود.........................نازنینم نازنینم اون فرشته مادرم بود

 

 برای شنیدن و دانلود آهنگ میم مثل مادر اینجا کلیک کنید 

برای خوندن تلخ ترین و سیاه ترین خاطره‌ی زندگی من اینجا کلیک کنید


پی نوشت 1: تا حالا اینقدر نوشتن برام سخت نبود و در این یکسالی که اینجا مینویسم این سخت ترین پستی بود که بعد از ده بار مراجعه بهش و دو روز پیشنویس بودن تونستم منتشر کنم. دیروز اصلا حالم خوب نبود وهر بار می اومدم بنویسم چشمهام سیاهی می رفت... 

پی نوشت2: دوستان عزیز تصویر سفره افطار در کنار کوچولوهای دوست داشتنی یادتون نره. منتظرم. 


قلبنظرات دوستان عزیزمبه من زنگ بزن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)