زهرا نازنازیزهرا نازنازی، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 5 روز سن داره

خاطرات زهرا نازنازی

همگام با زهرا نازنازی در شب بیست و سوم

1390/6/7 16:32
680 بازدید
اشتراک گذاری

نمیدونم تا حالا شده در حال خوندن دعای جوشن کبیر توپ بازی کنید !  داداشی با دایی مرتضی و خانواده‌شون رفت برای مراسم احیا، من و شما نشستیم جلوی تلویزیون تا باهم از این طریق با خدا نیایش کنیم.

ساعت 1 نیمه شب: پخش مستقیم مراسم شب قدر از حرم امام رضا(ع)،  دلم هوایی شده به خدا میگم یعنی میشه ساله دیگه این شبا اونجا باشیم، دلم کلی تنگ شده برای احیاهایی که با مادرم میرفتم ... مفاتیح رو جلوی دستم نمیارم چون شما اصلا نمیزاری باز بمونه و به همون زیرنویس‌های تلویزیون اکتفا میکنم، دارم سبحانک یا .... میگم که میری توپ میاری و دوست داری باهات بازی کنم و ...

ساعت 2  نیمه شب: از توپ و عروسک و اسباب بازی خسته شدی و مدام بهانه میگیری و جیغ میزنی! بابایی پیشنهاد میده بریم بیرون دوری بزنیم شاید توی ماشین خوابش بره!

ساعت 2 و 30 دقیقه نیمه شب: در ماشین خوشحال و خندان داری دست دسی میکنی . یه پارک کوچیک نزدیکه خونمون هست میریم تاب سوار میشی و من در فکر ادامه‌ی دعای جوشن کبیر و قرآن به سر گرفتن و این‌ها رو در ذهنم میگذرونم. بعدش سرسره که خیلی دوست داری و کلی ذوق میکنی با خودم فکر میکنم تا حالا همچین شبی توی پارک نبودم! سرم رو به آسمان می گیرم و همین طور که شما داری بازی میکنی با خدا حرف میزنم و دعا میکنم.

ساعت 3 نیمه شب: شما سرحال‌تر از قبل، برمیگردیم خونه، تلویزیون داره آخرای مراسم رو نشون میده، من خیلی خسته ام، به شدت خوابم میاد، چون توی پارک خودت رو به تاب و سرسره مالیدی میریم داخل حموم تا بشورمت و لباسات رو عوض کنم.

ساعت 3 و 30 دقیقه: تمیز و مرتب میای کنارم دراز میکشی و امیدوارم این بار بعد از شیرخوردن بخوابی ...

ساعت 4 صبح: بالاخره خوابیدی و داداشی تازه از راه رسیده، چشمام اصلا باز نمیشن، دلم میخواد همون جا کنارت بخوابم، ولی باید برم و برای داداشی سحری آماده کنم ...

و اینگونه شد که ما شب بیست و سوم رمضان امسال رو در پارک سپری کردیم 

پی نوشت:چند روزی میشه که زهرا نازنازی  خیلی بیقراری میکنه و غذا نمی خوره و همش به من چسبیده ! فکر کنم دوباره یه مروارید میخواد در دهانش نمایان بشه و اینقدر داره ما و دخترکم رو اذیت میکنه ...

 بازی نوشت: دوستان خوبم عکس فرشته‌های نازنین‌تون رو در کنار سفره‌ی افطار خیلی ساده و بی‌ریا برام بفرستید تا در کنار هم یک خاطره‌ی خوش از ماه رمضان امسال بسازیم. تا پایان ماه رمضان وقت دارین پس هرچه زودتر دوربین رو بردارین و یه عکس خوشگل بگیرید و بعد از آپلود کردن، آدرس رو برام بفرستید. (به درخواست دوستانی که نی‌نی ندارن یا هنوز نی‌نی‌شون بدنیا نیومده) میتونید فقط از سفره افطارتون عکس بگیرید و در بازی شرکت کنید.  روزعید فطر عکس‌ها رونمایی میشنممنون از توجهتون دوستای خوبملبخند سپاسگزار از دوستان مهربونی که تا حالا عکسهاشون رو برام فرستادن قلب 

به من زنگ بزننظرات دوستان عزیزمقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)