زهرا نازنازیزهرا نازنازی، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 28 روز سن داره

خاطرات زهرا نازنازی

زهرا نازنازی شیرین مثل عسل + واکسن 18 ماهگی

1390/9/26 1:42
598 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خدا

سلام به دوستان خوب و همراهم که از داشتن تون خیلی خوشحالم

دخترک ناز و قشنگ 18 ماه و 10 روزه‌ی من مثل عسل شیرین و برای خودش خانوم شده با عروسک‌ها و اسباب بازی‌هاش بازی میکنهبه کسانی که دوستشون داشته باشه ابراز محبت میکنه مثل یه طوطی اکثر کلماتی که میگیم رو تکرار میکنه نقاشی کشیدن (به قول خودش نَق)رو دوست داره کتاب خوندن و نگاه کردن تصاویر سرگرمش میکنهعاشقه آب بازی و دست شستنبا خواب شب همواره مشکل داره یه چادر نماز کوچولو(به قول خودش چا) داره که سرش میکنه و نماز میخونه و زیرلب هم یه چیزایی زمزمه میکنه (اون موقع است که دلم میخواد قورتش بدمبغلقلب)

برای دیدن جدیدترین تصاویراینجا کلیک کنید

دایره لغات

(مامان، بابا، دادا، نی‌نی) (عک=عکس، دوربین) (انار،موز) (آش) (توتو=تخم مرغ) (حوهن=حسین) (عدی=علی) (دایین=یاسین) (عدیدم=عزیزم) (دهدا=زهرا) (دهترم=دخترم) (دس، پا، مو، ناهون=ناخن) (هونه=خونه) (موشی، ببری، هاپو، جوجو،بع‌بع) (توپ) (مان=ماست)(چا=چادر) (دسهش=دستکش) (هرما=خرما، حامه=خامه)(کیف)(کف=کفش) (آگاهه=آقاهه) (دوهتور=دکتر) (پَ=پتو)

واکسن 18 ماهگی :چهارشنبه23آذر ساعت 4 بعدازظهر باتفاق بابایی مهربونقلب رفتیم و با 10روز تاخیر و کلی استرس آخرین واکسن تــــا 6 سالگی رو زدیم. یکی به دستتناراحت  و یکی به پاناراحت و قطره هم خوردی. من که دلم نمیومد بغلت کنمنگران توی بغل بابایی بودی یه کم گریه کردی و خدا رو شکر زود آروم شدی، دو شب تب داشتی و جای تزریقت هم درد داشت. هنوزم یه کم روی پات ورم داره. ولی کاریش نمیشد کرد ... الهی تندرست باشی گل نازمماچ

همسرانه: عزیزم از اینکه در تمام لحظات من رو همراهی میکنی و همیشه در کنارم هستی، ازت سپاسگزارم. از خدای مهربون میخوام همیشه سلامت باشی و سایه ی پر مهرت برامون مستدام باشه

لینک این آهنگ رو یکی از دوستان خوب و مهربونم قلب  برام فرستاده، فکر کردم شاید شما هم خوشتون بیاد

 نظرات دوستان مهربونم قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)