زهرا نازنازیزهرا نازنازی، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 2 روز سن داره

خاطرات زهرا نازنازی

***نازگلکم 19 ماهه شد***

1390/10/14 23:44
590 بازدید
اشتراک گذاری

امروز 1 سال و 7 ماه و 3 روزه که در کنـــــار هم هستیم حتی یک روز هم از همدیگه  دور نبودیم

و تو عشق 19 ماهه‌ی من و برادر مهربون و عزیزت، شیرین ترین نقطه‌ی عطف زندگی من هستید


عسلـــــکـــم

 طی چند روزه گذشته و مطلع شدن از وضعیت یه فرشته‌ی زمینیدل شکسته، جسم و روح من بهم ریختهناراحتهر لحظه که به تو عروسک نازنیم نگاه میکنمقلب دلم برای مادرش میتپهناراحت دیشب وقتی در کنارم بعد از کلی تلاش مثل یه فرشته، معصوم و پاک به خواب رفته بودیفرشتهدقایقی فقط به صورت مثل گلت خیره شدم ماچو با خدای خودم راز و نیاز کردم:

بار خدایا، من انسانم ... به آن گونه که تو آفریدی
نمیتوانم مثل فرشتگانت پاک و آسمانی باشم، گاه فریب می‌خورم و گاه فریب میدهم
گاهی ناشکر می‌شوم، و گاهی خودخواهی وجودم را فرا می‌گیرد
اما همیشه پشیمان میشوم و به سوی تو باز میگردم
... چون آغوش تو همیشه باز است...
پس این بار نیز دست نیاز را به سوی درگاه تو دراز می‌کنم 
و از کسی خواسته هایم را طلب می کنم، که هیچ گاه بر سرم منت نمی‌گذارد
خدایا شکر به خاطر وجودت و این که همیشه حامی و پشتیبانم هستی

اللهم الشفنی بشفائک و داونی بدوائک و عافنی من بلائک فانی عبدک و ابن عبدک

دوستان خوب و همراهم قلب برای دیدن بقیه مطالب و تصاویراینجا کلیک کنید

 نظرات دوستان عزیزم قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)