زهرا نازنازیزهرا نازنازی، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 1 روز سن داره

خاطرات زهرا نازنازی

سومیــــن بـــــازی وبــــلاگی

1390/10/26 3:01
471 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان عزیزم

از دومین بازی وبلاگیمون (افطارهای آسمونی)قلب که با حضور شما عزیزان و فرشته‌های نازنین‌تون خاطره‌ی زیبایی از ماه رمضان امسال به جای موند، حدودا سه ماهی میگذره و من مدتیه برای عوض شدن روحیه‌ی خودم و شما چشمک در فکر یک بازی دیگه بودم متفکر با توجه به اینکه اکثر دوستان من خانومها و مامانهای مهربون قلبهستند این بازی به ذهنم رسید:

چه چیزهایی روی درب یخچال تون نصب کردین؟ 

 توضیحات بیشتر رو اینجا بخونید

برای شرکت در این بازی فقط کافیه از روی درب یخچال‌تون عکس بگیرید و بعد از آپلود کردن، آدرس تصویر رو در بخش نظرات همین پست برای من بزارید.برای آپلود تصاویر از اینجا استفاده کنید.

نظرات دوستان عزیزم قلب


این عقیده جالب را شنیده اید که می گوید: آنچه شما در داخل یخچال خانه می گذاریدغذا ، میوه و سبزیجات است برای جسم شما، اما نوشته ها و آنچه روی در یخچال است غذایی است که مربوط به روح و فکر شما می شود. شما جزو کدام یک از گزینه های زیر هستید:

گزینه یک – کارهای دستی بچه ها

گزینه دو – سخنان نغز بزرگان و یا دستور انواع رژیمهای لاغری

گزینه سه – عکسهای خانوادگی

گزینه چهار – خبرهای ریز و درشت یا یادداشتهای کاری

گزینه پنج – سفید سفید ، بدون هیچ برچسبی !

گزینه شش – لیست های خرید و کارهایی که باید انجام دهید

  هر کدوم از گزینه های بالا از نظر روانشناسی توضیح و تفسیر خاص خودش رو داره که بعد از رونمایی از تصاویر توضیحات رو  اینجا درج می کنمچشمک

ممنون از دوستانی که دعوت من رو پذیرفتند و در این بازی شرکت کردندقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)