زهرا نازنازیزهرا نازنازی، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 6 روز سن داره

خاطرات زهرا نازنازی

این روزها (89/11/17)

1389/11/17 6:15
495 بازدید
اشتراک گذاری

دخترک قشنگم

امروز دقیقا هشت ماه و پنج روز از تولدت می گذره…هشت ماه عاشقی ...هشت ماه لذت و خستگی جسمی و بالندگی روحی برای ما…هشت ماهه که بوی خونه ما با حضورت بوی بهشته نازنینم، دل ما هر روز به داشتنت غرق در لذت و غروره …

زهرا نازنازی

به علت اینکه شما خیلی کنجکاو شدی، تصمیم گرفتیم که گاهی اوقات شما رو بزاریم داخل پارک تا وقتایی که من کار دارم خیالم راحت باشه ولی دریغ از اینکه شما از روی ساعت 5 دقیقه داخلش بمونی.

زهرا نازنازی

روروئک و مبل و هر جا دستت بیاد رو می گیری و می ایستی

زهرا نازنازی

پنجشنبه من و داداشی Geminiبرای اولین بار بعد از هشت ماه تونستیم باهم بریم خرید. ساعت 4 بعدازظهر کارای شما (غذا - شیر - تعویض - خواب)رو انجام دادم و پیش بابایی خوابوندمت و با داداشی راهی شدیم . خیلی به من خوش گذشت با اینکه همش به این فکر بودم که نکنه بیدار شی، نکنه شیر بخوای و ... ولی سعی میکردم به این موارد فکر نکنم. کلی مغازه ها رو نگاه کردیم و یه مقدار خرید کردیم و یه چیزی هم خوردیم رفتیم شهر کتاب و یک کتاب پارچه‌ای برای شما خریدم و یک اسباب بازی که باید حلقه‌ها  رو توی یک میله از بزرگ به کوچک قرار بدی.(در تصویر بالا روی مبل)


هفته‌ی گذشته حسین و عاطفه جون اومدن خونه‌مون و برای شما یه اسباب بازی آوردن که چهاروجه داره و هر طرفش شکل یک حیوان هست که اگر گوش هر کدوم رو فشار بدیم صدای همون حیوان رو درمیاره. (عکس زیر4وجه یک عروسک هست)

جمعه شب هم یک جشن چهارنفره made by Laieبه مناسبت هشتمین ماهگرد شما داشتیم بدلیل اینکه من حالم زیاد خوب نبود مختصر برگزار شد.

زهرا و داداشی


پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

فرناز
17 بهمن 89 8:13
سلام چه اتفاق قشنگی منم داشتم برای دخملم نی نی وبلاگ درست می کردم که دیدم تو لیست بروز شدگانی. تازه شروع کردم به کپی مطالب نمی دونم چقدر طول بکشه
مامان
17 بهمن 89 10:52
سلام عزيزم. من هم از آشنايي با شما خوشحالم. خدا دختر نازتونو برات حفظ کنه. دختر من هم به زودي انشاا.... مياد و خوشحال ميشيم به ما سر بزنين. شما رو تو پيوندهاي وبلاگ دخترم عسل ميزارم البته با اجازت. و اين زهرانازنازي شما انشاا... که اول شه من و عسل بهش راي داديم.


ممنون عزیزم
مامان
17 بهمن 89 10:59
سلام عزيزم. من هم از آشنايي با شما خوشحالم. و خدا دختر نازتونو برات حفظ کنه. دختر من هم انشاا... به زودي مياد و خوشحال ميشيم به ما سر بزني و با اجازت وب زهرا نازنازي رو ميزارم تو پيوندهاي دخترم عسل. من و عسل تو ني ني سايت به زهرانازنازي خوشگلت راي داديم انشاا... که اول شه
مامان فرشته
17 بهمن 89 11:01
وای مبارکه عزیزم ........ خاله از اون پیتزات به منم می دی ؟


قابل نداره خاله جون
مامان امیرعلی
17 بهمن 89 18:25
ماشاالله چه دختر نازی داری. راستی پسرت هم خوشگله ها. می بینم که رابطه اش با خواهرش هم خوبه. خدا برات حفظشون کنه.
ماماني ياستين
18 بهمن 89 3:50
سلام ماماني ناز نازي خانم،احوال گلت چطوره؟ببوسش
مامان فرشته
19 بهمن 89 18:54
ای جانم ببین چه خوشگل وایساده قربونت برم من