زهرا نازنازیزهرا نازنازی، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 2 روز سن داره

خاطرات زهرا نازنازی

اینروزها (89/12/4)

1389/12/12 11:24
588 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خدا

 

دیگه چیزی به رسیدن سال نو نمونده فقط چهار هفته. این روزها  تو فکرخرید سال نو و خانه تکانی هستم و این در حالیه که دختر نازنین فعال و بازیگوشم زیاد فرصت خالی‌ برای من نمیذاره و یا خیلی کنجکاوانه میخواد در همه‌ی کارها سهیم باشه.

 

خدا رو شکر میکنم که تو و داداشیرو به من هدیه داده. امسال ذوق و شوق من برای فرا رسیدن عید نوروز خیلی زیادتر از سه سال گذشته است. آخه از سه سال پیش که مامانی دیگه کنار ما نیست ناراحت عید برای من مفهومی نداشت ولی امسال دوست دارم هر چه زودتر برای خریدای شما و داداشی اقدام کنیم.

دختر قشنگم یک هفته‌ای میشه که دس دسی کردنتشویق رو یاد گرفتی و تا بهت میگم زهراجون دس‌دسی کن با شدت و ذوق زیاد دست میزنی و دل منو آب میکنی. به قول بابایی دست زدنت صدا هم دارهچشمک (قربون اون صداش بشه مامان)

شکــ ــلکـــْـ هـــ ـایِ هلـــ ـــــن چندتا عکس هم در ادامه مطلب ببینیدشکــ ــلکـــْـ هـــ ـایِ هلـــ ـــــن

توی خونه راه میری و ماما و بابا میگی و با هر بار ماما گفتن منو عاشق‌ترقلب میکنی. وقتی توی آشپزخونه دارم کار میکنم با روروکت به شدت توی دست و پای من هستی و اگه خسته بشی و بخوای بیای بغلم میای پای منو میگیری و جیغ میزنی.بغل

تازگی ها یاد گرفتی به سمت در ورودی خونه بری و فهمیدی که از اینجا میشه رفت دَ دَ. بابایی که میاد خونه هرجا که باشی با شنیدن صداش با سرعت به سمتش میری و یه سری صداهایی از خودت درمیاری که سریع بغلت کنه.

فعلا خبری از دندونهای بالات نیست متفکر و لثه‌هات خیلی اذیتت میکنن، هنوز هم هرچی دم دستت باشه رو به دهانت میبری و با شدت تمام به لثه‌هات میکشی.

از شبهات نگم که گاهی واقعا منو کلافه میکنی. یعنی هنوز بعد از گذشت 8 ماه و نیم هر دوساعت بیدار میشی و شیر میخوای منم ترجیح میدم نخوابم ...

ورود به وبلاگ داداشی                                    نظرات دوستان گلم

 


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)