زهرا نازنازیزهرا نازنازی، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 8 روز سن داره

خاطرات زهرا نازنازی

حساسیت + سوراخ کردن گوش + اولین حضور در شهربازی

1390/2/11 2:44
871 بازدید
اشتراک گذاری

 پنجشنبه صبح  روی گونه‌های زهرا نازنازی چند تا جوش ریز دیدم و فکر کردم شاید بخاطر بوسیدن صورتش باشه ولی تا شب دونه‌ها بیشتر شد و من کلی استرس پیدا کردم. خودم بتامتازون چشمی براش مالیدم ولی زیاد تاثیری نداشت. بالاخره شنبه  بعد از هماهنگی با منشی دکتر صبور ساعت 4 بعدازظهر در مطب بودیم. تشخیص دکتر حساسیت غذایی بود. 

فقط دوتا پماد داد تا به صورتش بمالم. یکیش(STLATOPIA)ساخت شرکت Mustela  فرانسه است که قیمتش ٣٠هزار تومان و اون یکی هیدروکورتیزون 1%چشمی ایرانی هست که باید با هم مخلوط بشه و روی جوش‌ها زده بشه. البته الان خیلی بهتر شده (اگر کسی تجربه‌ای در این زمینه داره به من بگه لطفا)

الهی فدای لپ‌های نازت بشم دوستان به گوش زهرا نازنازی توجه کنید

تصمیم یهویی این بود که درعکس مشاهده میکنید.(سوراخ کردن گوش زهرا نازنازی) من همیشه میگفتم باید تا هفت - هشت سالگی صبر کرد بعد گوش بچه‌ها رو سوراخ کرد نمیدونم چی شد که از منشی دکتر پرسیدم: آقای دکتر گوش بچه‌ها رو هم سوراخ میکنن؟ پاسخ مثبت بود و ...

از اونجایی که معمولا هروقت تصمیمی میگیرم بعدش پشیمون میشم الانم فکر میکنم کاش میذاشتم زهرا نازنازی بزرگتر بشه بعد ...

  جمعه شب بعد از ١١ ماه تصمیم گرفتیم بریم پارک ساعی. من این پارک رو خیلی دوست دارم و باهاش خیلی  خاطره دارم ...توی این چند ماه خیلی مراقب دخترم بودم و سعی کردم مکانهای عمومی و جاهای شلوغ نبرمش تا خدای نکرده یه وقت مریض نشه. تا حالا فقط دویا سه بار بردیمش پارک برای بازی کردن آخه فکر میکنم وسایل اینطور جاها خیلی ....

  اولش زهرا نازنازی تعجب کرده بود ولی بعد از گذشت دقایقی با محیط آشنا شدو کلی خوشش اومددلقک ولی  فکر کنم من بیشتر از خودش ذوق کرده بودم .

زهرا نازنازی در پارک ساعی

اینم پشمک چوب دار که من خیلی دوست دارم

زهرا نازنازی

پی نوشت: فقط روز تا جمعه ١۶ اردیبهشت مونده!!قلب بعدا میگم...

دو تا عکس در وبلاگ داداشی

نظرات دوستان گلم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)