زهرا نازنازیزهرا نازنازی، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 8 روز سن داره

خاطرات زهرا نازنازی

کسب رتبه دوم برترین وبلاگ‌ کودک + هشتمین سالگرد پدربزرگ

1390/4/29 19:37
499 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دوستان عزیز و مهربونیقلب که در مدت نزدیک به یکسال در دنیای مجازی باهاتون آشنا شدم و خدا رو شاکرم که این موقعیت رو برای من فراهم کرد. به لطف شما عزیزان و با رایهایی که به وبلاگ اصلی خاطرات زهرا نازنازی در پرشین بلاگ دادید ما تونستیم در جشنواره بانوان وبلاگ نویس رتبه دوم رو بین وبلاگهای برتر کودک  کسب کنیم.

داداشی قلب زحمت کشید و شما رو برای دریافت جوایز همراهی کردن

قلببرای دیدن تقدیرنامه اینجا کلیک کنیدقلب

پنجشنبه ساعت 16:45 به سمت محل همایش پرشین بلاگ از منزل حرکت کردیم. مکان و محتوای برنامه‌ها خوب بود. چند نفر از دوستان وبلاگی عزیز چون زهرا نازنازی رو میشناختند پیش ما اومدند و خودشون رو معرفی کردند و من از دیدنشون خیلی خوشحال شدم. با این که ما کمی دیرتر رفته بودیم ولی چون جوایز و تقدیرنامه‌های بخش کودک رو آخر مراسم اهدا کردن زهرا نازنازی خسته شده بود و دلش می‌خواست اجازه بدیم تا توی سالن راه بره! و علی جون عزیزمقلب که همیشه همراه و یار مامانش هست کلی در نگهداری ایشون به من کمک کرد.

همینطور از دیدن هستی خوشگله و مامان نوشین عزیزقلب (رتبه اول وبلاگ‌های کودکانه) کلی خوشحال شدم و از هستی جون خواستم با زهرا نازنازی عکس بگیره ولی بدلیل اینکه پایان مراسم بود و زهرا نازنازی حسابی خسته شده بود با ما همکاری نکرد و عکس اینطوری شد ناراحت

 برای دیدن بقیه تصاویر اینجا کلیک کنید

نظرات دوستان گلم

 

 

 

دختر عزیزم هشت سال پیش 22 تیر ماه پدربزرگ مهربونتقلب (بابای بابا) از کنار ما پر کشید و آسمونی شد. روزهای خیلی سخت و غم‌انگیزی بودناراحت چون ایشون یکی از بهترین و عزیزترین نزدیکان من بودند. داشتن پدربزرگ و مادربزرگ نعمت خیلی خوبیه که متاسفانه من خودم حس پدربزرگ داشتن رو اصلا تجربه نکردم. روحشون شاد و یادشون گرامی باد.


به من زنگ بزننظرات دوستان گلمقلب

 

 

قلب تشکر فراوان از آقای دکتر بوترابی عزیز مدیر پرشین بلاگقلب

 

 

 

زهرا نازنازی و موش موشی قشنگش که کادو گرفته بود

 

زهرا نازنازی در حال باز کردن کادوها

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)