زهرا نازنازیزهرا نازنازی، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 1 روز سن داره

خاطرات زهرا نازنازی

این روزها (90/05/07) + رویش پنجمین دندون

1390/5/8 5:31
339 بازدید
اشتراک گذاری

عروسک قشنگم، ناجی قلب من

قلباگر روزی 1000بار خدا رو بخاطر داشتن تو شکر کنم بازم کمهقلب

این روزها اینقدر شیرین و خواستنی شدنی قلب که فقط دلم میخواد بگیرم در بغلم بغلو بچلونمت طاقت یه لحظه دوریت رو ندارم قلب 

وقتی که من یه گوشه بشینم و در فکر باشم، سریع میای به طرفم و با اون لب‌های کوچولو و شیرینت منو می بوسیماچ و این بهترین لحظه‌ی زندگی منهفرشتهاز خود راضی

این روزها دقیقا فرق بین شادی لبخند وغم ناراحت رو حس میکنی و اگر کسی غمگین باشه شما هم چهرهات تغییر میکنهدل شکسته. گوشی تلفن یا موبایل رو بر می داریبه من زنگ بزن و شروع به صحبت کردن میکنی طوری که انگار واقعا کسی پشت خط هستخنده

نسبت به وسایلت حس مالکیت پیدا کردیمنتظر وقتی ازت میپرسم این ماله کیه میگی: (مــن)وقتی غذا یا آب داخل لیوان تموم میشه میگی: (دَف = رفت)زبان

تشویقبالاخره پنجمین مرواریدت هم  نمایان شد عزیزماوه


 برای دیدن بقیه تصاویر اینجا کلیک کنید

نظرات دوستان گلم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)