زهرا نازنازیزهرا نازنازی، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 5 روز سن داره

خاطرات زهرا نازنازی

عید سعید فطر؛ روزپاداش + سالگرد ازدواج مامان و بابا

1390/6/14 3:38
441 بازدید
اشتراک گذاری

دوستان خوبم طاعات و عبادات قبول باشهلبخند  عیدتون مبارکقلب

همیشه وقتی مهمونی  تموم میشهوقت تمام، با همهی سختی‌هاش حس غریبی پیدا میکنمنگران... و این بارمهمونی خدا داره تموم میشهناراحت ... خدایا خیلی سعی کردم قدر این مهمونی رو بدونم ولی مطمئنم که نتونستم آخ... امیدوارم سال بعد هم ما رو دعوت کنیقلب

عید فطر *برای من از بهترین روزهای عمرم هست و عاشقه نماز عید فطرمقلب حسه خیلی خوبی پیدا میکنم وقتی قنوت‌هاش *رو میخونم ... یاد نمازهایی که شونه به شونه‌ی مادر مهربونم میخوندم بخیرآخ چقدر دلم براش تنگ شده دل شکسته و امسال پنجمین عید فطر رو بدون حضور فیزیکی مادرم پشت سر میذارم ...

10 شهریور سالگرد ازدواج و آغاز زندگی مشترک من و همسر عزیزمشِـــکـْـلـَکْ هــآے آنـــ ـیکـآ

عشق را با تو تجربه کردم، امید به زندگی را در تو آموختم، محبت را در قلب تو یافتم

با هر تپش قلبم میگویم دوستت دارم و چشمان همیشه عاشقم، در انتظار توست 

زبان روی کلماتی که کنارشون * داره کلیک کنید. قلب 

 ورود به وبلاگ داداشی    نظرات دوستان عزیزم به من زنگ بزن  

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)