زهرا نازنازیزهرا نازنازی، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 5 روز سن داره

خاطرات زهرا نازنازی

بوی ماه مهر + یک ساله شدن وبلاگ خاطرات زهرا نازنازی

1390/7/4 9:14
396 بازدید
اشتراک گذاری

با تموم شدن فصل تابستان  و از راه رسیدن پاییز  وقتی به تقویم نگاه کردم دیدم فقط شش ماه دیگه تا آغاز سال جدید مونده و انگار همین دیروز بود که سال نو رو به هم تبریک میگفتیم ...

امسال داداشی وارد مقطع دبیرستان شده و زهرا نازنازی دومین پاییز زندگیش رو تجربه میکنه. آغاز سال تحصیلی جدید رو به همه‌ی دوستای عزیز وبلاگیمون مخصوصا کلاس اولی‌ها  و دخترعمه، دختردایی‌ها و دخترخاله‌ی زهرا نازنازی تبریک میگم و امیدوارم سالی سرشار از موفقیت، سربلندی و سلامتی در پیش داشته باشید.


31 شهریور ماه وبلاگ اصلی خاطرات زهرا نازنازی یکساله شد. خیلی دوست داشتم بتونم قالب جدیدی برای وبلاگمون طراحی کنم ولی این روزها خیلی کم فرصتی برای خودم میمونه و وقتایی که زهرا نازنازی خوابه هم از فرط خستگی کنارش بیهوش میشم و دیگه توان شب بیداری ندارم.

 قلبخدای مهربون رو شاکرم که بواسطه‌ی این وبلاگ با شما دوستان خوب و بامعرفت آشنا شدم و به تک تک شما عزیزان با هر سن و شرایطی  افتخار میکنم

 دوستان عزیز اینجا برامون یادگاری بنویسید

ورود به وبلاگ داداشی و تبریک سال جدید تحصیلی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)